11.10.2017r.
18.09.2017r.
04.08.2017r.
06.12.2016r.
21.01.2016r.
18.01.2016r.
08.01.2016r.
14.12.2015r.
08.12.2015r.
INFORMACJA O SPRZEDAŻY POJEMNIKÓW
Od 1 stycznia 2016 r. na podstawie art. 5 ust.1 pkt.1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach właściciel nieruchomości jest zobowiązany samodzielnie wyposażyć nieruchomość w pojemnik do zbierania odpadów komunalnych, spełniający polskie normy PN-EN 840 i dostosowany do minimalnej wielkości pojemników określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie Kozielice.
Na terenie gminy Kozielice można wykupić pojemniki obecnie stojące na posesjach, wpłacając na rachunek bankowy firmy REMONDIS Szczecin Sp. z o.o.: 67 1140 1560 1864 0008 1505 9711 odpowiednią kwotę, w zależności od posiadanej wielkości pojemnika:
pojemnik 80 l 25,- zł
pojemnik 120 l 50,- zł
pojemnik 240 l 70,- zł
pojemnik 1100 l 430,- zł
Od 1 stycznia 2016 r. ceny pojemników wzrastają odpowiednio:
pojemnik 80 l 35,- zł
pojemnik 120 l 60,- zł
pojemnik 240 l 85,- zł
pojemnik 1100 l 465,- zł
Uwaga: firma REMONDIS Szczecin Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo przerwania sprzedaży po dniu 31 grudnia 2015 r. i zabrania niesprzedanych pojemników z posesji.
Ważne: w tytule przelewu należy wpisać adres nieruchomości, na której stoi pojemnik.
Po otrzymaniu wpłaty, firma REMONDIS Szczecin Sp. z o.o prześle paragon fiskalny stanowiący dowód zapłaty.
Jeżeli nabywca życzy sobie fakturę VAT, prosimy przesłać dane do faktury i kopię potwierdzenia przelewu na adres e-mail: faktury.szczecin@remondis.pl lub pocztą na adres REMONDIS Szczecin Sp. z o.o., ul. Janiny Smoleńskiej ps. „Jachna” 35, 71-005 Szczecin.
Pojemniki na odpady komunalne można zakupić również w dowolny sposób na wolnym rynku.
20.11.2015r.
SPÓŁKA GMIN DOLNEJ ODRY SP. Z O.O.
POSZUKUJE KOMPETENTNEJ OSOBY, KTÓRA ZAJMIE SIĘ PROWADZENIEM KSIĘGOWOŚCI W SPÓŁCE PRAWA HANDLOWEGO.
WSZELKICH INFORMACJI UDZIELA TELEFONICZNIE BĄDŹ MAILOWO PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI
PAN CEZARY KRZYŻANOWSKI
TEL: 793 182 810
E-MAIL: prezes@sgdo.zgdo.eu
17.11.2015r.
13.11.2015r.
11.03.2015r.
Mieszkańcy, u których nie nastąpiła zmiana danych zawartych w deklaracji, tj. zmiana sposobu gromadzenia odpadów, zmiana liczby osób, zmiana właściciela, nie składają ponownie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami.
Otrzymany w korespondencji druk deklaracji pozostaje dla właściciela nieruchomości do wykorzystania w razie zaistnienia zmiany, powodującej konieczność złożenia korekty deklaracji.
Wszystkie gospodarstwa domowe powyżej 5 osób zobowiązane są do 31 marca 2015 roku, złożyć deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami.
Od 1 kwietnia 2015 r. wszystkich mieszkańców obowiązują takie same stawki opłat za gospodarowanie odpadami, naliczane od osoby:
- odpady zbierane selektywnie 11 zł.
- odpady zbierane zmieszane 17 zł.
09.01.2015r.
08.01.2015r.
18.12.2014r.
12.08.2014r.
15.07.2014r.
Zbiórce wielkogabarytowej podlegają:
- meble;
- duże elementy dekoracyjne mieszkań (np. karnisze, abażury, lampy, lustra, duże wazony);
- dywany, wykładziny;
- poduszki, kołdry, pierzyny, koce;
- materace, maty;
- miski, wiadra, wanienki dziecięce;
- donice, kosze;
- wózki dziecięce;
- rowery;
- zabawki dużych rozmiarów;
- znacząco zdekompletowany zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (np. obudowa pralki,
lodówki, telewizora, radia);
- duże opakowania (np. skrzynki, palety);
- przeterminowane leki i opakowania po lekach;
- chemikalia i opakowania po chemikaliach, w tym farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe,
itp.;
- wszelkiego rodzaju lampy żarowe, halogenowe, świetlówki;
- zużyte baterie i akumulatory;
- zużyte opony;
24.06.2014r.
17.01.2014r.
07.01.2014r.
13.11.2013r.
14.10.2013r.
04.10.2013r.
KOMUNIKAT
ZWIĄZEK GMIN DOLNEJ ODRY PRZYPOMINA O PRAWIDŁOWYM PROWADZENIU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW BIODEGRADOWALNYCH:
DO POJEMNIKÓW / WORKÓW NA ODPADY BIODEGRADOWALNE:
WRZUCAMY: odpady ulegające biodegradacji – kuchenne i zielone z pielęgnacji zieleni w obrębie nieruchomości, zepsutą żywność, resztki żywności, ogryzki, obierki, skorupki od jajek, torebki po herbacie, „fusy” po kawie, mokre lub zabrudzone pożywieniem ręczniki papierowe, torby biodegradowalne.
NIE WRZUCAMY: kości, odpadów innych niż ulegające biodegradacji
W PRZYPADKU STWIERDZENIA NIEPRAWIDŁOŚCI PRZY ZADEKLAROWANEJ ZBIÓRCE SELEKTYWNEJ, ZWIĄZEK GMIN DOLNEJ ODRY UZNA SPOSÓB GROMADZENIA ODPADÓW JAKO NIESELEKTYWNY, CO WIĄŻE SIĘ Z PODNIESIENIEM STAWKI ZA ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW (15 ZŁ OD OSOBY, 75 ZŁ OD GOSPODARSTWA DOMOWEGO).
02.10.2013r.
Związek Gmin Dolnej Odry informuje, że zgodnie z rozdziałem II, pkt.5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w ramach zbiórki wielkogabarytowej odbierane będą następujące frakcje odpadów:
- meble i inne odpady wielkogabarytowe w tym:
- duże elementy dekoracyjne mieszkań na przykład karnisze, abażury, lampy, lustra, duże wazony;
- dywany, wykładziny,
- poduszki, kołdry, pierzyny, koce, materace, maty,
- miski, wiadra, wanienki dziecięce, wózki dziecięce
- donice, kosze,
- rowery, zabawki dużych rozmiarów,
- znacząco zdekompletowany, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (na przykład obudowa pralki, lodówki, telewizora, radia),
- duże opakowania (na przykład skrzynki, palety);
- przeterminowane leki i opakowania po lekach,
- chemikalia i opakowania po chemikaliach w tym farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe i tym podobne,
- zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
- wszystkiego rodzaju lampy żarowe, halogenowe, świetlówki, zużyte opony.
Związek Gmin Dolnej Odry zwraca się z prośbą do Mieszkańców zamieszkujących w zabudowie jednorodzinnej, którzy nie otrzymali jeszcze odpowiednich firmowych worków na odpady selektywnie zebrane (szkło, papier, tworzywa sztuczne-plastik), o zbieranie tych odpadów do własnych worków i wystawianie ich w dniu wywozu odpadów segregowanych, zgodnie z harmonogramem. Firma odbierająca odpady zapewnia, że odbierze odpady segregowane w workach innych, niż rozdawane przez nią (o ile oczywiście znajdą się tam surowce wtórne). Postawione worki własne, będą dla Firmy dodatkowym sygnałem, że w posesji deklarowano segregację, a nie otrzymano jeszcze odpowiednich worków. W miejsce zabranych worków własnych, Firma pozostawi komplet worków firmowych.
NUMERY TELEFONÓW
INFORMUJEMY, IŻ ZWIĄZEK GMIN DOLNEJ ODRY URUCHOMIŁ DWIE DODATKOWE LINIE TELEFONICZNE
726 602 908;
609 602 908
KOMUNIKAT
ZWIĄZEK GMIN DOLNEJ ODRY INFORMUJE
Na terenie gmin: Przelewice, Lipiany, Kozielice, Warnice właściciele nieruchomości, które wyposażone są w pojemniki PPK Pyrzyce, użytkować będą te pojemniki do czasu podstawienia pojemników przez REMONDIS. Po podstawieniu pojemników REMONDIS, dotychczasowe pojemniki zostaną zabrane.
UWAGA!!!: POJEMNIKI PODSTAWIANE PRZEZ REMONDIS NIE ZAWSZE BĘDĄ IDENTYCZNEJ WIELKOŚCI JAK TE, KTÓRE STAŁY DOTYCHCZAS: NIERUCHOMOŚCI SKŁADAJĄCE SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ 4 MIESZKAŃ MOGĄ BYĆ WYPOSAŻANE W WIĘKSZE POJEMNIKI WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH MIESZKAŃ.
PROSIMY NIE ZAMYKAĆ I NIE CHOWAĆ POJEMNIKÓW, GDYŻ UTRUDNIA TO PRAWIDŁOWĄ ICH DYSTRYBUCJĘ .
PRZYPOMINAMY RÓWNIEŻ O PRAWIDŁOWYM OZNAKOWANIU BUDYNKÓW NUMERAMI DOMÓW, GDYŻ TO RÓWNIEŻ HAMUJE PRAWIDŁOWE DOSTARCZANIE POJEMNIKÓW.
WIADOMOŚĆ DOTYCZĄCA PIERWSZEGO ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH
ZGODNIE Z OTRZYMANYM HARMONOGRAMEM, INFORMUJEMY, IŻ PIERWSZY ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH OD MIESZKAŃCÓW GMINY KOZIELICE ODBĘDZIE SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH TERMINACH:
KOZIELICE, PRZYDARŁÓW, SIEMCZYN – 4 LIPCA
MARUSZEWO, TETYŃ, TRZEBÓRZ, TRZEBÓRZ-PODBORZE, ZAŁĘŻE – 5 LIPCA
CZARNOWO, ŁOZICE, MIELNO, ROKITY, ZADEKLINO – 11 LIPCA
JAK WYPEŁNIC PRZELEW!!!
KOMUNIKAT
ZWIĄZEK GMIN DOLNEJ ODRY INFORMUJE:
OD DNIA 1 LIPCA 2013 ROKU ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE ZWIĄZKU GMIN DOLNEJ ODRY BĘDZIE REALIZOWAŁO KONSORCJUM FIRM „REMONDIS SZCZECIN” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ORAZ ZAKŁAD PRODUKCYJNO – HANDLOWO – GASTRONOMICZNY „JUMAR” JULIAN MARUSZEWSKI.
Gminy: Boleszkowice, Chojna, Cedynia, Moryń, Widuchowa, obsługiwać będzie firma „JUMAR”.
Gminy: Banie, Bielice, Dolice, Kozielice, Krzęcin, Lipiany, Nowogródek Pomorski, Przelewice, Recz, Stare Czarnowo, Stargard Szczeciński – gmina wiejska, Warnice, obsługiwać będzie firma „REMONDIS”.
KONSORCJUM FIRM OBECNIE JEST W TRAKCIE REALIZACJI OPERACJI LOGISTYCZNEJ, ZWIĄZANEJ
Z DOSTARCZENIEM DO MIESZKAŃCÓW POJEMNIKÓW I WORKÓW NA ODPADY.
ZE WZGLĘDU JEDNAK NA WIELKOŚĆ PRZEDSIĘZIĘCIA BARDZO PROSIMY MIESZKAŃCÓW ZWIĄZKU GMIN DOLNEJ ODRY O ZACHOWANIE CIERPLIWOŚCI I WYROZUMIAŁOŚĆ.
KONSORCJUM FIRM DOTRZE DO KAŻDEJ ZAMIESZKAŁEJ NIERUCHOMOŚCI I DOSTARCZY POJEMNIKI I WORKI, JEDNAKŻE DO TEGO CZASU PROSIMY GROMADZIĆ ODPADY W POJEMNIKACH I WORKACH, KTÓRE OBECNIE PAŃSTWO POSIADACIE.
KONSORCJUM FIRM DO CZASU DOSTARCZENIA WŁASNYCH POJEMNIKÓW I WORKÓW, OZNACZONYCH LOGIEM FIRMY (JUMAR, REMONDIS), BĘDZIE ODBIERAŁO OD MIESZKAŃCÓW ODPADY KOMUNALNE ZGROMADZONE W INNYCH STANDARDOWYCH POJEMNIKACH ORAZ WORKACH.
O HARMONOGRAMIE ODBIORU ODPADÓW POWIADOMIMY PAŃSTWA W NAJBLIZSZYM CZASIE.
PRZYPOMINAMY O WNOSZENIU OPŁAT TYLKO NA OTRZYMANY INDYWIDUALNY RACHUNEK BANKOWY PODANY W HARMONOGRAMIE PŁATNOŚCI!!
WNIESIENIE OPŁATY NA INNY RACHUNEK BANKOWY (NP. SĄSIADA) BĘDZIE SKUTKOWAŁO TYM, ŻE WPŁATA ZOSTANIE ZAKSIĘGOWANA (PRZYPISANA) DO INNEGO PŁATNIKA (NP. SĄSIADA), GDYŻ SYSTEM INFORMATYCZNY BEDZIĘ PRZYPISYWAŁ PŁATNOŚCI AUTOMATYCZNIE, IDENTYFIKUJĄC WPŁACAJĄCEGO NIE PO DANYCH OSOBOWYCH (IMIĘ, NAZWISKO), TYLKO PO INDYWIDUALNYM NUMERZE RACHUNKU BANKOWEGO NA, KTÓRY DOKONANA ZOSTANIE WPŁATA.
INFORMUJEMY RÓWNIEŻ, ŻE W TROSCE O ESTETYKĘ ORAZ ZACHOWANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE ZWIĄZKU GMIN DOLNEJ ODRY, ZARÓWNO PRZY ZBIÓRCE SELEKTYWNEJ JAK I PRZY ZBIÓRCE ZMIESZANEJ, BUDYNKI ZŁOŻONE Z PIĘCIU I WIĘCEJ LOKALI BĘDĄ TRAKTOWANE JAKO BUDYNKI WIELORODZINNE I ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISYAMI ZOSTANĄ WYPOSAŻONE W POJEMNIKI NA ODPADY ZMIESZANE I POJEMNIKI NA ODPADY SEGREGOWANE – W ZALEŻNOŚCI OD ZŁOŻONEJ DEKLARACJI.
NATOMIAST BUDYNKI, JEDNO-, DWU-, TRZY I CZTEROLOKALOWE BĘDĄ TRAKTOWANE JAKO BUDYNKI JEDNORODZINNE I BĘDĄ WYPOSAŻONE W POJEMNIK NA ODPADY ZMIESZANE I WORKI NA ODPADY SEGREGOWANE – W ZALEŻNOŚCI OD ZŁOŻONEJ DEKLARACJI.